פרופיל לינקדאין
כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם

בעידן חיפוש העבודה הנוכחי, כרטיסי הביקור של כולם נמצאים במדיה החברתית ובתוצאות החיפוש של גוגל. כשאנחנו אומרים “כרטיסי ביקור” אנחנו מתכוונים לרושם הראשוני של חברות, מוצרים וכן, גם אנשים. ולמעשה, אנחנו נמצאים בעידן שבו אפילו כרטיסי ביקור הפכו לדיגיטליים והדפוס כבר הפך לרוב לגרסאות מקוונות ולכן מגייסים רבים נוטים לבדוק מידע של מועמדים בגוגל.
 
אם אתם צרכנים של מוצר מסוים או מעוניינים לצרוך מוצר מסוים בפעם הראשונה, סביר מאוד להניח שבעידן היום תפנו ישר לרשתות חברתיות או לגוגל כדי לקבל חוות דעת על המוצר. כלומר, תוכלו לראות דירוגים, ביקורות, מחמאות וגם תלונות. כיום אנו נוטים לחפש מידע על אנשים וחברות. המקום המרכזי לנוכחות מקצועית ברשת כיום, הוא הרשת החברתית – לינקדאין. רשת פחות פופולרית מהאחרות אבל בתחום התעסוקה יש לנוכחות הזו משמעות אדירה.

האינדיבידואליות שלכם באה לידי ביטוי בפרסונה המקוונת שלכם. 

במקרה של אנשי מקצוע או מחפשי עבודה, כך בדיוק עובד הקונספט בהקשר הנתון הזה. כולם יכולים לראות מי אתם באמת באינטרנט, ולכן אתם חייבים להיות אחראים על כל פיסת מידע שאתם מפרסמים אונליין. זה נכון במיוחד אם אתם מחפשים משרה רצויה. חל שינוי משמעותי בתחום התעסוקה. בעבר, ניתן היה להסתמך על המלצות ממעסיקים קודמים, אך כיום, גוגל ולינקדאין הם שניים ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר. במקרה זה, אם אתם מחפשים משרה בכירה, הנוכחות שלכם במעגלים מקצועיים אינטרנטיים היא קריטית, לכן הימנעו מתמונות רוויות אלכוהול או חשיפות יתר גם ברשתות אחרות. מגייסים, לעומת זאת, יתחילו לחפש מידע עליכם בלינקדאין, שהיא הרשת החברתית הגדולה בעולם העבודה והמקצועי. גם רשת זו עברה שינויים רבים בשנים האחרונות, והיא הולכת ומתחזקת עם הזמן, ולינקדאין מציגה קו חדשני בהקשר של עולם התעסוקה. לינקדאין מאפשרת לכם לעדכן מעסיקים פוטנציאליים על זמינות התעסוקה שלכם. יתר על כן, בהתאם לפרופיל שלכם, אתם עשויים לקבל הצעות עבודה רלוונטיות. כתוצאה מכך, חשוב לאפיין במדויק את הפרופיל והעיסוק שלכם.

בסביבת ההייטק של היום, כל תהליך הגיוס לעבודה סובב סביב לינקדאין. אם אתם נמצאים שם, אתם לא “במשחק” של עתיד התעסוקה. ההזדמנות לצפות ברשת החברים שלכם, לקבל הערכות מקצועיות ולעדכן תובנות מקצועיות מאפשרת לכם להיות “כוכבים” בתעשייה שלכם. ההשמה בעולם החדש מתחילה בלינקדאין, ונדרשת חברות ברשת זו.

פרופיל לינקדאין ומיתוג מקצועי

תמונת לינקדאין מקצועית ומושכת את העין בהחלט תמשוך את תשומת הלב של הצופה ותיצור רושם מתמשך. מילת המשחק כאן היא אמינות ומקצועיות; יש משמעות בסיסית לתמונה מהכתפיים ומעלה, איכות מעולה, במיוחד באווירה מקצועית. 
 
אתם יכולים גם להשקיע בתמונת השער של פרופיל הלינקדאין שלכם – אתם יכולים להביע מסר ייחודי שמייחד אתכם, או שאתם יכולים להקים ערוץ ויזואלי אחר באמצעותו תוכלו להעביר מסרים שיווקיים. אתם יכולים לשנות את התמונה כדי לשקף את מצבכם המקצועי הנוכחי בכל רגע. זכרו שאתם בעצם מקדמים את עצמכם כאן, ולכן השקעה בתוכן היא קריטית; גם אם אתם לא אוהבים שיווק, זו ההזדמנות היחידה שלכם להתחרות על התפקידים האיכותיים. חשוב לוודא שהכותרת המקצועית תדגיש את העובדות עליכם ושהמסר יעבור מעבר להערכה הראשונה של הפרופיל. זה חיוני לכלול רקע מקצועי מלא; הפרופיל משמש כתחליף למטרה של קורות החיים שלכם. זכרו שהפרופיל גלוי לכולם, מה שאומר שחיוני לכלול מידע מדויק מכיוון שגם מעסיקים מהעבר וגם עמיתים לעבודה יראו אותו.

לינקדאין מאפשרת לחברים שלכם להעיד על היכולות הרבות שלכם. זה מכונה Endorsments בלינקדאין.בחלק זה של הפרופיל שלכם תוכלו לבחור את היכולות הרבות והמגוונות שלכם, וחבריכם יוכלו להמליץ עליכם ולהעיד שאתם אכן מומחים ויודעים היטב מה אתם עושים. עם פרופיל הלינקדאין המקצועי שלכם, תוכלו להצטרף לקבוצות מקצועיות רלוונטיות להרחבת הידע שלכם ולקבל חשיפה לאנשי מקצוע ומעסיקים אפשריים.

פרופיל לינקדאין מקצועי כולל יותר מתמונה ראויה והמלצות; הוא כולל גם פרסומים או מאמרים מקצועיים המדגימים את יכולתכם. פרסום מאמרים הוא דרך מצוינת לבנות מוניטין מקצועי חזק ולהרוויח הזדמנויות עתידיות בחברות מובילות או ליצור שותפויות רווחיות.

ייתכן שתשקיעו זמן רב בימים הראשונים בכתיבת מאמרים ובחירת תמונות, או בחיפוש אחר קבוצות קשורות ובניית קשרים. אבל עם הזמן, תראו שככל שתתמידו יותר, כך פרופיל הלינקדאין שלכם ייראה יותר מקצועים ומרשים.

כלי נגישות

Powered by - Wemake